ТЪРСИМ АНАЛИЗАТОРИ НА ПОВЕДЕНИЕТО НА БОЙКО

Здравейте! Ако искате да станете автор в нашия блог и да описвате подвизите на "премиера" Борисов и неговите "министри", пишете ни на skaramush.bg@gmail.com - ще получите инструкции как става включването в нашия екип.







28 юни 2010

Бойко, депутатите и отговорността

Според съпредседателя на ПГ на ГЕРБ Красимир Велчев, нещата в България са много по-зле, отколкото сме знаели:

"- Имате ли механизми в ГЕРБ да го извадите от парламента, след като това не е регламентирано в конституцията?
- По конституция няма как да извадим човек. Но отговорността се носи от ГЕРБ и затова всеки е подписал декларация, че ако му се поиска оставката, е длъжен и ще напусне парламента. Ако не спази обещанието, няма само ГЕРБ да е потърпевш, защото всичко остава и за негова сметка. Защото този човек става политически мъртвец и няма да има бъдеще."


"Работил съм в частния бизнес и синът ми продължава да работи там, защото убеждението ми е, че хората там са най-свободни."


"- Защо извъртате нещата? Аз съм сигурен, че Борисов иска да е полезен за всички, а вие казвате - да е харесван. Той много пъти ми е казвал: Това, което най-много ми тежи и ме смачква, е отговорността, която поех.
Защото цялата отговорност носи той. И не може утре като Станишев да каже, че му е виновна тройната коалиция. Сам си е определил и назначил хората и си носи отговорността. Даже когато ние от парламента имаме забележки към някой министър, той директно казва - това е моят екип, аз нося отговорност, вие си гледайте вашите неща."


Какво разбираме от това интервю?
1. Че според депутата в държавната администрация няма свобода?
2. Че не ни казва какво стана с рапъра-депутат, който си подаде оставката скоропостижно след изборите и - по логиката на господина - трябваше да е вече сериозно навлязъл в политиката?
3. Че е забравил какво каза самият "премиер" - че е най-лесно да бъдеш премиер, само натискаш копчетата и командваш министрите?

Няма коментари:

Публикуване на коментар

Оставете Вашия коментар - ние няма да ви издадем на милицията. Не забравяйте - ако искате да сте сигурни, че тя няма да открие кой сте, трябва да използвате TOR!

Бойко Борисов

Бойко Борисов
Снимка "Дневник", От срещата с Джанет Наполитано.