ТЪРСИМ АНАЛИЗАТОРИ НА ПОВЕДЕНИЕТО НА БОЙКО

Здравейте! Ако искате да станете автор в нашия блог и да описвате подвизите на "премиера" Борисов и неговите "министри", пишете ни на skaramush.bg@gmail.com - ще получите инструкции как става включването в нашия екип.







09 юли 2010

Бойко не е Путин?

Бойко във фундаментално интервю по бТВ: "За такива неща Путин праща в Сибир, а аз - само в прокуратурата".

"Не случайно казах, че когато разговарях с премиера Путин, той много по-бързо ме разбра, отколкото нашите политици тук в България от опозицията. Когато той ми зададе въпрос: защо след като се видяхме в Гданск и ти ми каза, че след няколко месеца ще имаш решение и ще направиш проверките, се забави близо година? Аз му отговорих: защото и ти ме подведе. Каза ми, че това е един много добре структуриран проект. Когато обаче отидох в Белене, видях един гьол. Това ли е добре структуриран проект - с два милиарда сме направили един гьол? Той вика: абсолютно прав си. Интересува ме каква е цената. Знаеш ли каква е цената, питам. Не я знам. Знам колко си ми струват реакторите, за които ти трябва септември месец да ми донесеш пари. Пари и за първия реактор, разбира се няма. Никъде не са ги предвидили. А 250 милиона евро, които е взело предишното правителство, половин милиард лева за Белене, са ги похарчили. И не само са ги похарчили. Сега на всеки три месеца плащаме по 10 милиона лева лихва в кризата по този заем. А на 17 май 2012 г. ще платим половин милиард лева - ще върнем. Заради този гьол. И аз го попитах господин Путин: ако ти си на мое място, ще ги пратиш ли в Сибир тези хора? Ще ги пратиш. А ние само сме си позволили да ги дадем на прокурор и да проверим тези проекти. Това сме направили. Затова искам да знам цена на АЕЦ "Белене", която да я знам", обясни той.

Какво разбираме от това интервю?
1. Че Бойко съжалява, че си нямаме Сибир?
2. Че твърди публично, че Путин праща хора в Сибир?
3. Че се мисли за велик?

Няма коментари:

Публикуване на коментар

Оставете Вашия коментар - ние няма да ви издадем на милицията. Не забравяйте - ако искате да сте сигурни, че тя няма да открие кой сте, трябва да използвате TOR!

Архив на блога

Бойко Борисов

Бойко Борисов
Снимка "Дневник", От срещата с Джанет Наполитано.