ТЪРСИМ АНАЛИЗАТОРИ НА ПОВЕДЕНИЕТО НА БОЙКО

Здравейте! Ако искате да станете автор в нашия блог и да описвате подвизите на "премиера" Борисов и неговите "министри", пишете ни на skaramush.bg@gmail.com - ще получите инструкции как става включването в нашия екип.







26 септември 2010

Официозът на властта

"Стандарт" иска да назначи нов редактор.


понеделник, 20 септември 2010

София

Агенция Стандарт нюз обявява конкурс за редактор.

Търсим опитен журналист, с минимум 5 г. стаж като редактор, мотивирана и отговорна личност, която да умее бързо да реагира на новинарския поток и да има добра компютърна грамотност.
Владеенето на чужди езици е предимство.

Кандидатите да изпратят подробно CV и кратко мотивационно писмо защо смятат, че трябва да заемат позицията, до 26 септември 2010 г. включително.

След селекция, избрани кандидати ще бъдат поканени за събеседване.

Обаждания и уточнения по телефона са нежелателни.

Изпращайте CV и мотивационно писмо на адрес:

nkopandanova@standartnews.com


Предлагаме мотиви, ако решите да се прежалите и да кандидатствате. Мотивите са от 1-во лице, женски род. Ако сте мъж, не кандидатствайте с тези мотиви!

1. Обичам бате Бойко! Направо съм влюбена в него. Искам го!
2. На 23 години съм, имам 5 годишен трудов стаж.
3. Обичам да свиря на флейта! Най-много обичам на бате Бойко и бате Цецо флейтата!
4. Нося къса пола и имам дълги крака!
5. Бюстът ми е естествен и голям!
6. Не клюкарствам и не споделям какво съм открила, когато гледам моите идоли отблизо!
7. "Стандарт" е официоз, а аз работя само официално и за официални лица, следователно ставам отвсякъде за работа в този вестник! Готова съм на проби с ръководството, ако се налага!

Няма коментари:

Публикуване на коментар

Оставете Вашия коментар - ние няма да ви издадем на милицията. Не забравяйте - ако искате да сте сигурни, че тя няма да открие кой сте, трябва да използвате TOR!

Бойко Борисов

Бойко Борисов
Снимка "Дневник", От срещата с Джанет Наполитано.