Тази площадка е завещанието на "кмета" Борисов, което впрочем се вижда най-ясно в отчетите на столичния автотранспорт:
От Центъра за градска мобилност обясниха, че приходите от карти и билети за тази година са намалели. Заради това дружеството дължи над 23 млн. лв. на общинските и частните превозвачи за деветте месеца на годината. Парите трябва да бъдат платени до 20 октомври, но от фирмата са скептични, че ще успеят. Заради липсата на средства може да пропадне и купуването на 50 нови автобуса. Директорът на "Столичен автотранспорт" Асен Добранов обясни, че може да прекрати обществената поръчка за доставката им, тъй като компанията няма да може да покрива лизинговите вноски. Парите за автобусите трябваше да бъдат осигурени с повишаване на парите, които "Столичен автотранспорт" получава от Центъра за градска мобилност за километър пробег. Добранов заяви, че дълговете на "Столичен автотранспорт" са 18 млн. лв., от които 16 млн. лв. са за гориво. Под въпрос е и подготовката за зимния сезон. "Ако нещата продължават така, трябва да съкратим и 10% от служителите", каза Добранов. Подобно било положението и в "Столичния електротранспорт".
Какво разбираме от това съобщение?
1. Че "управлението" на Бойко започва да дава печалните резултати, но едва след като той е слязъл от кормилото?
2. Че тези проблеми не са от последните три месеца, но са били прикривани, за да минат изборите?
3. Че кой знае какво ни чака от "управлението" на държавата?
4. Че завод за боклука няма да се построи?
Няма коментари:
Публикуване на коментар
Оставете Вашия коментар - ние няма да ви издадем на милицията. Не забравяйте - ако искате да сте сигурни, че тя няма да открие кой сте, трябва да използвате TOR!